Vine al Mercat del Ram de Vic  i allotja’t a l’Hotel Jaume Balmes

Després d’uns anys de pausa per la situació sanitària, Vic torna a tenir la seva habitual cita anual amb el Mercat del Ram, un punt de trobada pel sector agropecuari i una gran festa per a la ciutadania. Si decideixes visitar la ciutat per aquestes dates veuràs com el camp, el món rural i tot el motor econòmic que l’envolta ocupen al cor de la ciutat. Hi trobaràs exhibicions i concursos ramaders, productes agrícoles, activitats lúdiques, esportives, culturals i comercials i un ampli espai destinat a la gastronomia, una de les meravelles de la zona gràcies a la proximitat del seus productes i el conjunt d’empreses dedicades al sector. Així doncs, del 8 al 10 d’abril, Vic torna a celebrar el tradicional Mercat del Ram amb una extensa programació d’activitats relacionades amb el sector agroramader i amb múltiples propostes lúdiques i comercials.

La transformació de la part agroramadera amb la primera edició del Congrés BIT i la consolidació de La Casa de Pagès -que ocuparà tot el Recinte Firal- són les dues novetats més destacades. L’Espai Terra i Cuina ocuparà el Parc Jaume Balmes amb gastronomia i turisme gastronòmic. A més, s’ampliarà la zona destinada a exhibició d’automòbils i maquinària agrícola amb l’aparcament del Sucre. Anem a pams!

Un dels millors hotels per descansar després d’una llarga jornada al Mercat del Ram és l’Hotel Jaume Balmes. Són molts els motius que fan que el nostre hotel, amb els pas dels anys, hagi esdevingut tot un referent de la ciutat de Vic, però en destaquem la nostra familiaritat i tracte amable. Disposem de diferents tipus d’habitacions, fet que et permetrà elegir la que millor encaixa amb les teves necessitats si viatges per temes de feina o si visites la ciutat amb la família i els petits de la casa.

Diferents espais per abraçar totes les propostes del Mercat del Ram de Vic

Al Mercat del Ram de Vic hi trobaràs diferents espais per gaudir al màxim de la teva visita i conèixer al màxim tot el món ramader i agrari.

La casa de pagès: un espai per conèixer el dia a dia de les masies

L’interior del Recinte Firal és una zona dedicada a mostrar l’origen de la indústria agroalimentària de la comarca. A través de diferents àrees com el camp i l’hort, el graner, la cabanya, l’estable i el mercat, podràs conèixer de prop el dia a dia d’una masia i els processos agroalimentaris que s’hi porten a terme. Un espai adreçat, principalment, a un públic familiar, amb tallers, exposicions i activitats didàctiques.

Espai Terra i Cuina, productes de proximitat al teu abast

És la mostra agroalimentària, un espai on hi participen expositors amb oferta de vins, verdures, embotits, carns fresques, olis, pastisseria, pa i bolets, entre d’altres, i una àmplia oferta de tapes de degustació.

Els cavalls, protagonistes a la zona esportiva

La zona esportiva acull exhibicions eqüestres, concursos de doma clàssica, salts d’obstacles o horseball, entre les activitats més destacades.

Jornades tècniques, una aposta pel coneixement

Al llarg de la setmana del Mercat del Ram, entitats i institucions organitzen conferències sobre temes d’interès per al sector professional.

Altres mostres i activitats lúdiques

El visitant també hi trobarà mostres dels sectors turisme, maquinària agrícola i vehicles industrials, horticultura, jardineria, energies renovables i automòbils. El Mercat del Ram és també una gran festa per a la ciutadana i la ciutat s’omple d’ofertes lúdiques que complementen la vessant comercial, com concursos, exhibicions castelleres o competicions esportives, entre moltes altres.

Recorda, del 8 al 10 d’abril tens una cita al Mercat del Ram. Un cop acabada la visita a la mostra tens mil opcions més per caure seduït per tot el que Vic i la seva comarca et poden oferir. L’Hotel Jaume Balmes t’espera per fer de la teva estada un espai per al descans, confort i carregar-te d’energia i benestar. Fes la teva reserva i gaudeix d’uns dies envoltat del camp però al cor de Vic.

One-Time
Mensual
Anual

La teva col·laboració manté viu aquest blog.

Tria la quantitat desitjada.

La teva col·laboració manté viu aquest blog.

Tria la quantitat desitjada.

La teva col·laboració manté viu aquest blog.

Tria la quantitat desitjada.

€2,00
€4,00
€6,00
€2,00
€4,00
€6,00
€2,00
€4,00
€6,00

O bé introdueix un import personalitzat


La teva col·laboració manté viu aquest blog sobre la comarca d’Osona. Moltes gràcies.

La teva col·laboració manté viu aquest blog sobre la comarca d’Osona. Moltes gràcies.

La teva col·laboració manté viu aquest blog sobre la comarca d’Osona. Moltes gràcies.

DonatiuDonatiuDonatiu


Advertisement

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.