L’Ajuntament de la capital d’Osona ha organitzat la campanya Vicpuntzero per atraure més turisme amb interès històric. Es tracte d’una iniciativa única a la demarcació catalana on s’ofereix a totes les persones que s’allotgin en un dels Hotels de la ciutat de Vic visitar gratuïtament els principals espais que guarden patrimoni de la ciutat.

Cada hotel que participa a la iniciativa, un total d’onze,  lliurarà una entrada a cadascuna de les persones  que s’allotgin als hotels, entre els quals destaca l’Hotel Jaume Balmes, bona situació i ideal per desplaçar-se caminant.

Amb aquesta entrada es podrà “obrir les portes” a l’espai VICPUNTZERO, Un recorregut que incorpora la visita al Museu Medieval, al Museu de la pell i a la Catedral de Sant Pere. Una promoció que ha arrencat el passat 15 de juliol i finalitzarà el 31 d’agost.  Un viatge de 2.000 anys d’història que ens situa als orígens de Vic com a ciutat romana.

La iniciativa pretén captivar i aconseguir que els visitants de Vic puguin descobrir l’origen, la cultura i l’entorn de la ciutat  a través d’aquests quatre espais emblemàtics de la ciutat osonenca.

El primer espai que no et pots perdre és Experiència Vicpuntzero en el Jaciment arqueològic, amb una instal·lació campanari audiovisual immersiu a l’Església de la Pietat; Entorn al Temple Romà. Els horaris de la visita són de dilluns a divendres a les 12h, dissabtes a les 10h i a les 12h i diumenges a les 12h i és imprescindible reserva prèvia a la web de VIcpuntzero posant el codi “LACLAUDEVIC” o presencialment a l’Oficina de turisme.

El Museu de l’Art de la Pell també és un dels espais que no et pots perdre si passes uns dies a VIC. El Museu obre les seves portes de dilluns a divendres de 10h a 13h i de 16h a 19h. Els dissabtes de 11h a 14h i de 16h a 19h, i diumenges i festius de 11h a 14h.

L’altre museu de parada obligatòria és el Museu Episcopal de Vic, Art Medieval. Obert de Dimarts  a dissabte de 10h a 19h i diumenges i festius de 10h a 14h.

Per últim la Catedral de Sant Pere, amb Cripta romànica, el Claustre Gòtic i la decoració de Josep Mª Sert és una seu institucional del bisbat de Vic que no deixa indiferent a ningú. El horaris per accedir-hi són de dilluns a diumenge de 10h a 13h i de 17h a 20h.

Si vols conèixer la ciutat de Vic des d’una altra perspectiva, allotja’t a l’Hotel Jaume Balmesi viu l’experiència Vicpuntzero al millor preu. T’esperem! 

Saber-ne més:

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.